مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 07:572022-06-08سياسي

فارس من| مدیرکل راهداری کردستان: جاده دلبران قروه امسال بهسازی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سامانه فارس من خبرگزاری فارس برای پیگیری سوژه های مردم راه اندازی شد و تاکنون بیش از 63 هزار پویش مردمی برای پیگیری روی این سامانه ثبت شده است.

سامانه فارس من ظرفیتی است که مردم به عنوان سردبیر خبرگزاری فارس مطالبات و مشکلات خود را مطرح می کنند و این رسانه موضوع را پیگیری کرده و نتیجه را نیز از طریق همین رسانه اطلاع رسانی می کند.

اردیبهشت ماه امسال درخواستی باعنوان اقدام به استانداردسازی جاده دلبران کردستان در فارس من ثبت شده است که تاکنون 185 نفر خواستار پیگیری این موضوع شده اند.

این افراد در این درخواست آورده اند، دلبران در حدود 25 هزار نفر جمعیت دارد که عدالت اجتماعی در این بخش اجرا نشده و مورد بی مهری بعضی از مسئولین استانی و شهرستانی قرار گرفته و متاسفانه همیشه ته مانده اعتبارات به این بخش اختصاص داده شده است.

یکی از مشکلات بسیار مهم در این منطقه جاده مواصلاتی است که علیرغم پیگیری ها و مطالبات مردم هیچ اقدام مناسبی جهت استانداردسازی این مسیر انجام نگرفته و متاسفانه هر سال شاهد وقوع اتفاقات ناگواری در این مسیر هستیم به گونه ای خانواده های زیادی دچار آسیب های جبران ناپذیری شده اند و در بعضی از مواقع خانواده ها عزیزانشان را از دست داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مدیرکل راهداری کردستان: جاده دلبران قروه امسال بهسازی می شود

فارس من| مدیرکل راهداری کردستان: جاده دلبران قروه امسال بهسازی می شود